Followers

Tuesday, November 19, 2013

Family Picnic


Assalamualaikum..
Lama jugak tak update.. Tak dan masa nak update.. Super duper hectic life skang.. Last week a whole week non stop busy.. Hasil drp keje keras mggu lepas, mggu ni relax la sket tp still banyak lagi urusan dalam waiting list.. Alhamdulillah walaupun busy, sampai kadang-kadang rasa tak sempat nak update pape tentang dunia sekarang tapi syukur sangat-sangat yang kehidupan sekarang, MashaALLAH rasa anugerah terbaik sangat-sangat..

Weekend minggu lepas, Saturday and Sunday spent a little bit sisa-sisa masa rehat dengan family sebelah Perlis.. Sabtu dapat dinner ngn dorang same-same walaupun sat sbb a whole siang hari tu aku pulun ngn keje-keje study aku.. Tenkiu Kak Nim and Ina mai jemput kt kolej.. Sunday pulak pagi tu aku spent sepagi dgn keje umah.. Tapi dh dpt mesej awl-awl suh prepare nk p picnic Gua Kelam katanya.. Lps zuhur baru dpt gerak p sne.. Cam biasa la tak pepasal terpkasa naik Kangar semata-mata nk jemput aku kn.. Dh lama gla xp picnic, lagi-lagi ngn family.. hehehehe.. Daging bakar, perghhhhhh..sedap gila... Takleh nk ckp sedap dpn org tu nanti perasan ckp sbb dia yg bakar tu yg sedap.. Pasti! Tengok bdk2 tu, syamil,amir,putra, syg ngn Abg Mi mandi srius rasa nak mandi.. Tengok air cm cetek tp syokkkk kot.. Hrp duk de aku ngn Ina je la ank dara, kalo ramai sure la dh terjun skali.. kikikiki.. Sempat la jugak snap gambar.. Lama tak pegang ciknon tu.. Disebabkan line internet slow aku trpksa upload yg dh dicompile je.. Okey la tu kn drp xbuh lgsung..hahahahaha..



Hari ni mak kasi pulut kuning pulak bt makan malam.. Siap mai hantar kolej jugak.. Speechless! Duk2 tak sihat boleh lagi nak buat pulut kuning.. Tenkiu mak! Terkadang rindu kt family Terengganu, walaupun jauh rasa cm selalu dekat kt hati.. Alhamdulillah family di Terengganu pun semua sihat-sihat and okey.. Terima kasih Ya Allah untuk anugerah terindah ini.. Family aku dan family dia anugerah terbaik untuk aku yang tak kn dapat diganti dibeli dan ditukar dengan apa-apa pun.. Dear love, tenkiu so much for all this..Semoga berpanjangan.. Amin Ya Rab..


No comments: