Followers

Sunday, September 1, 2013

31st =5%

31st come again..
Ouch! This post is one day delay..
Me are busying because of him.. Nak jugak salahkan orang kn! Hahahaha
Al-maklumla aku skang kan PA merangkap financial assist plus attire advisor..
Ops! plus full time student jugak okey..
Actually den non hado nye busy tp disebabkan cik abe ni siang malam kerja for this whole week aku pn mnumpang diri memenuhkan jadual dia yg dh sedia ada full tu..
Pity of him!

My dear,
Terima kasih for everything..
Terima kasih sebab tak membenarkan saya berharap..
Yg sejujurnya saya tersangatla berharap..
Terima kasih untuk segala jenis test yg awk bagi sy tempuh..
Thought, yg plg scary de mary adlh stay at home with mak for a whole day..
Terima kasih teramat sebab awk buat perangai yg buat sy kecewa keciwi cikebom-cikebom..
Hancur hati berderai air mata satu malam ohoiiiiiii.....
Terima kasih utk keseriusan awk,kesabaran dan ketabahan awk..
Walaupun kekadang sakit hati cek, ang bt taktaw bila cek marah2..kan kan kan..
The greatest is terima kasih awk pilih sy..
Drp segala suka duka sakit sihat yang awk bg sy rasa itulah yg mmbuat kn kita lebih memahami dan cuba difahami..
In sha Allah segala apa yang berlaku, susah senang sy terima dengan hati terbuka
Common ayat yg slalu sy dgr "Saya yakin jodoh kita"
Amin Ya Rab...

the metering still on 5% loading..me also wonder bila metering ni nk complete 100%..
Just keep doa' to Allah swt for the best petunjuk, taufik dan also hidayah for both of us..
ILYSMSS
till we met gain in next 31st..