Followers

Wednesday, January 4, 2012

Analogi 2011

Salam...
Alhamdulillah masih diberi izin merasa nikmat hidup utk 2012..
Cerita 2011 siap diabadikan sbg kenangan..


"Analogi 2011"
Aku juz simplify ksh aku di UniMAP utk 2011..
Antara manis dan pahit dua-dua menjadi pilihan aku..

2011 byk ucpn "Goodbye".
Perit utk aku merelakan rkn seperjuangan mengatur lgkh pergi..
Seorg demi seorg berjaya mengucap slm perpisahan...
Yg tggl terasa kehilangan..


Redahan pertama 2011..
Brmcm mslh timbul...Dtg drp aku mahupun tak aku sendiri tak pasti..
Satu persatu dtg bertimpa...
Smpai ade yg bermasam muka,berjauh hati...


2011 jgk zaman kejatuhan aku dr landasan sebenar..
Semangat tegar aku menipis..
Pendokong semagat hanya mampu memerhati dr jauh..mungkin!


Hampir penghujung 2011 ade sinar..
Sinar persahabatan..Mungkin juga berkat doa..
Yang jauh berjaya dirapatkn..


2011 tahun yg plg byk aku jauh hati ngn semua org..
Walau aku diam tapi tak semestinya aku terima..
Mungkin lebih baik utk tak terlalu baik..


Penamat 2011 masih lg mengharap 'miracle' 
Mengharap sesuatu yg kesudahannya tak dpt..
Sakit jgk rasa..
Akn aku bwk hrpn tu utk 2012..


Itu shj yg mmpu aku simpulkn utk penamat 2011..
Tiada yg sempurna setiap tahun..
"Yg mengenali aku akan memahami, yg memahami aku akan lebih mengerti...."-SS


No comments: