Followers

Thursday, December 30, 2010

25 December 2010 : Photonian's Farewell BBQ


5 ari lps dh kn..
Lantak la...nk post jgk..
Mslh kekangan masa dgn presentation assignment dan mood sobbing bt kn x d post awl2..

A bit detail :
Agenda : Farewell nite Fahmi
Tempat : Court Bola Tampar, Kolej Kediaman UniMAP, Kg.Wai.
Antara yg memeriahkan suasana: Fahmi,Kairi,Rizal,Syed,Aizat,Ganesh,Dauh,Din,Apih,Padel,Alip,Along,Sue,Oni,Kak Ila,Kak Farah,Husna,Ain,Emmy,Atiq,Nadia


Kalo boleh dh xmo bukak dh cite sedih ni...tp blog ni dh cm half drp diari sue..
Sebagai tnda persahabatan dan ingtn,sue rse sue nk publish jgk gmbr2 ni utk smue..
Sue xmo cite sal mlm bbq ni coz sue dh tulis smua pe yg sue rse kt  recent..
Gambar mmg lbh pndai bercerita tp gmbr xde perasaan cm kite kn..
Semua dlm gmbr nmpk okey tp hakikatnye hati msg2 gmbr xleh nk bgtau..

Cite sal presentation td bt sue lg rse nk publish..
Pernah korg tgk kt slide presentation de gmbr shbt korg x??
Mahu sje sue berdiri bg tepukkn pd group yg bt tribute khas utk Fahmi td..
Korg mmg hebat!











Photos credit : Syariniey Amran & Syed Muhammad Nazir



7 comments:

kghie said...

sue hebat..ahaha..

Suriati Suhaimi said...

kairi

kairi,syed,rizal,aizat lg hebat...
kalo fhmi tgk presentation td confirm sebak...huhuhu...

fahmi said...

suma hebat....aku da tgk da slide 2....trbek ah..tp lau dpt mrkah rndah 2 slhkn pic aku...jgn slhkn cara korang present......korang xsalah....thanx la sbb sggp amik risiko...hehe

Suriati Suhaimi said...

fahmi

slide 2 ptt dpt mrkh plg tggi..
mmg terbaikk la...
dorg mmg hbt..

Syed Muhammad Nazir said...

alaa..mie..km xpandai laa..mcm 2 ja la nk wat bg dapat markah kesian dari mukhzeer..

Suriati Suhaimi said...

syed

mgadu nmpk kt fhmi..
ape ingt fhmi kaunter aduan rkyt ke..
jgn duk bt ayt cm 2 la..

fahmi said...

adu2....aku xksah ngan kwn....aku bleyh je jd pndgr stia.....hehe....tp aku rsau gak korang wat cm2....nt xpsl2 aku yg dpt mrkah....xpon carry mark aku lg tggi....ssh 2...haha